ลงชื่อเข้าใช้
LPG Transfer Pump
ข้อมูลพารามิเตอร์
รุ่น : YQB25-5
ความเร็ว : 600 รอบต่อนาที
การไหล : 25 ลบ.ม./ชม.
ความต่างของแรงดัน : 0.5 Mpa
แรงดันใช้งาน : 1.6 Mpa
กำลังไฟฟ้า : 11 กิโลวัตต์
ขนาดทางเข้า : 3 นิ้ว
ขนาดทางออก : 3 นิ้ว
ช่วงอุณหภูมิ : +40°C , -40°C
Parameter Data
Model : YQB25-5
Speed : 600 rpm
Flow : 25 m3/h
Pressure Difference : 0.5 Mpa
Working Pressure : 1.6 Mpa
Power : 11 kw
Inlet Size : 3 inch
Outlet Size : 3 inch
Temperature range : +40°C , -40°C
รายละเอียดสินค้า
- ปั๊มถ่ายเทก๊าซปิโตรเลียมเหลวรุ่น YQB ส่วนใหญ่จะใช้ในการขนส่งของเหลวระเหยและผลิตภัณฑ์ปิโตรเลียม เช่น ก๊าซปิโตรเลียมเหลว ไดเมทิลอีเทอร์
เมทิลคลอไรด์ เอทิลีนออกไซด์ โพรเพน โพรพิลีน บิวทาไดอีน ไอโซบิวทิลีน เมทานอล เป็นต้น โดยเฉพาะในการทำงาน เช่น รถบรรทุกขนถ่ายสำหรับ
ก๊าซปิโตรเลียมเหลว บรรจุถังเหล็ก และโรงงานอาหาร
ข้อควรระวัง
1. เมื่อเติมก๊าซเหลวในรถบรรทุกถังขนส่งลงในถังเก็บ หรือเมื่อเติมถังเก็บทั้งสองถัง ควรต่อท่อก๊าซสองเฟสเพื่อให้แน่ใจว่าปั๊มทำงานโดยไม่มีการปรับแรงดัน
2. ก่อนที่ปั๊มจะเริ่มสูบน้ำ ก๊าซในท่อและปั๊มจะต้องหมด มิฉะนั้นการสูบจะได้รับผลกระทบเนื่องจาก gas plug phenomenon.
3. ปั๊มไม่ควรว่างเปล่า ก่อนขับรถควรเติมสารทำงานลงในปั๊มแล้วสตาร์ท
4. ควรติดตั้งตัวกรองที่ทางเข้าปั๊ม เนื่องจากเศษเชื่อม สเกลออกไซด์ และเศษซากอื่น ๆ ที่เหลืออยู่ระหว่างการติดตั้งท่อส่ง และของเหลวไหลเข้าสู่ปั๊ม ใบมีด
อาจติดอยู่หรือส่วนประกอบอาจเสียหายได้ ตัวกรองสามารถใช้ 30 # -40 # ตาข่ายทองแดง ส่วนตัดขวางต้องมากกว่า 1.5-2 เท่าของเส้นผ่านศูนย์กลางของ
ท่ออินพุต
5. เมื่อติดตั้งท่อสำหรับทดสอบแรงดันแล้ว ไม่ควรใช้การทดสอบน้ำเพื่อหลีกเลี่ยงการเกิดสนิม น้ำมันก๊าดจำนวนเล็กน้อยในปั๊มป้องกันสนิม
6. ส่วนบนของถังเก็บต้องมีเครื่องทำความเย็นแบบพ่นฝอยเพื่อป้องกันไม่ให้อุณหภูมิเพิ่มขึ้นและความดันเพิ่มขึ้น
Product Description
- YQB series liquefied petroleum gas transfer pumps are mainly used to transport various volatile liquids and petroleum products with similar properties,
such as liquefied petroleum gas, dimethyl ether, methyl chloride, ethylene oxide, propane, propylene, butadiene, isobutylene, methanol, etc. It is especially
used in working occasions such as loading and unloading trucks for liquefied petroleum gas, filling steel cylinders, and feeding workshops.
Precautions
1. When the liquefied gas in the transport tank car is filled into the storage tank, or when the two storage tanks are filled, the two gas phase pipes should
be connected to ensure that the pump works without pressure equalization.
2. Before the pump starts pumping, the gas in the pipeline and the pump must be exhausted, otherwise the pumping will be affected due to the gas plug
phenomenon.
3. The pump should not be run empty. Before driving, the working fluid should be filled into the pump and then started.
4. A filter should be installed at the pump inlet. Due to welding debris, oxide scale and other debris remaining during the installation of the pipeline, and
the liquid flows into the pump, the blades can be stuck or components can be damaged. The filter can be used 30 # -40 # copper mesh, the cross-section
must be greater than 1.5-2 times the diameter of the input pipe.
5. When the pipeline is installed for pressure test, it is better not to use water test to avoid rust. A small amount of kerosene in the pump prevents rust.
6. The upper part of the storage tank shall be provided with spray cooling facilities to prevent the temperature from increasing and the pressure increasing.
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: EQWEQW
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2