ลงชื่อเข้าใช้
เช็ควาล์วสวิงหน้าแปลน
ใบรับรอง : UL Listed/ FM Approved
มาตรฐาน : EN 1074-3 UL 312/ AWWA C508
การเชื่อมต่อ : หน้าแปลนเป็น BS EN 1092-2/ หน้าแปลนเป็น ASME B16.1
อุณหภูมิ : 0 °C ถึง 100 °C
แรงดัน W. : PN 16/ 300 psi (2.07 Mpa )
พื้นผิว : เคลือบ FBE เป็น AWWA C550
ตัวเครื่อง : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12
ฝากระโปรงหน้า : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12
Disc : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12 + EPDM
แหวนรองที่นั่ง : บรอนซ์ตาม ASTM B62 C83600 / AISI304
สลักบานพับ : AISI 304
แขนลูกตุ้ม : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12
รุ่น : V22
ขนาดที่มีจำหน่าย
รุ่น : V22-100
โบลท์ (n x φd) : 8 x 3/4"
ขนาด (mm) : L = 330 , H = 218 , D = 229
ขนาด : Inch = 4" , DN = 100 , mm = 114.3
Flanged swing check valve
Certificate : UL Listed/ FM Approved
Standard : EN 1074-3 UL 312/ AWWA C508
Connection : Flanged as BS EN 1092-2/ Flanged as ASME B16.1
Temperature : 0°C to 100°C
W. pressure : PN 16/ 300 psi (2.07 Mpa )
Surface : FBE coating as AWWA C550
Body : Ductile iron as A536, 65-45-12
Bonnet : Ductile iron as A536, 65-45-12
Disc : Ductile iron as A536, 65-45-12 + EPDM
Seat ring : Bronze as ASTM B62 C83600 / AISI304
Hinge pin : AISI 304
Clapper arm : Ductile iron as A536, 65-45-12
Model : V22
Available size
Model : V22-100
Bolting (n x φd) : 8 x 3/4"
Dimension (mm) : L = 330 , H = 218 , D = 229
Size : Inch = 4" , DN = 100 , mm = 114.3
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: SADSA
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2