ลงชื่อเข้าใช้
รายละเอียดเครื่องกำเนิดไฟฟ้าดีเซล
รุ่น SA-1500GF
กำลังไฟ : 1875kva/1500KW
ความถี่ : 50HZ
แรงดันไฟฟ้า : 380/220v (แรงดันไฟฟ้าสามารถกำหนดเองได้)
ขนาดของแบบเปิด : 5600*2150*2600mm
น้ำหนักของแบบเปิด : 1100kg
พร้อมเครื่องยนต์ดีเซล
ยี่ห้อ &รุ่น : CMS KTA50-G15
กระบอกสูบ : 16 V TYPE
กระบอกสูง*จังหวะ : 159*159 มม.
ความจุ 50 : ลิตร
อัตราสิ้นเปลืองน้ำมันเชื้อเพลิงที่โหลด100% : 205g/kw.h
ด้วยเครื่องกำเนิดไฟฟ้ากระแสสลับ
แบรนด์เสริม : Stamford/Leroy Somer/Mecc Alte/Marathon
ประเภทตัวกระตุ้น : แบริ่งเดี่ยว, ไร้แปรงถ่าน, ในตัวเอง
ตัวประกอบกำลัง : 0.8
ช่วงปรับแรงดันไฟฟ้า : ≥5%
ฉนวนเกรด : H
ระดับการป้องกัน : IP23
พร้อมคอนโทรลเลอร์
ระบบสตาร์ท : Deepsea/ComAp/Smartgen
Diesel generator
Model SA-1500GF
Power : 1875kva/1500KW
Frequency : 50HZ
Voltage : 380/220v(voltage can be customized)
Optional Type : Open/soundproof/trailer
Size of Open type : 5600*2150*2600mm
Weight of Open type : 1100kg
With Diesel Engine
Brand&mode : CMS KTA50-G15
Cylinders : 16 V TYPE
Bore*Stroke : 159*159mm
Displacement : 50L
Fuel Consumption at 100% Load : 205g/kw.h
Speed Governor : Electronic
With Alternator
Optional Brands : Stamford/Leroy Somer/Mecc Alte/Marathon
Exciter type : Single bearing,brushless,Self-excited
Power factor : 0.8
Voltage adjust range : ≥5%
Insulation Grade : H
Protection Grade : IP23
With Controller
Optional brands : Deepsea/ComAp/Smartgen
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: 4441
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2