ลงชื่อเข้าใช้
วาล์วลดแรงดันแบบหน้าแปลน ชนิดลูกโลก
ใบรับรอง : UL Listed/ FM Approved
มาตรฐาน : ANSI/ UL 1468
การเชื่อมต่อ : หน้าแปลนเป็น ANSI B16.42
Pres. adjustment : 30 ~ 165 psi
Pres. differential : ต่ำสุด 10 psi
อุณหภูมิ : น้ำ สูงสุด 82°C
W. ความดัน : Class 150/ class 300
พื้นผิว : เคลือบ FBE เป็น AWWA C550
ตัวเครื่อง / ฝาครอบ : เหล็กดัด เบอร์ A536, 65-45-12
Seat : Bronze as ASTM B62, C83600
ก้าน : สแตนเลส
อื่นๆ : ระบบควบคุมนำร่องมาตรฐาน
รุ่น : V40
ขนาดที่มีจำหน่าย
รุ่น : V40-150G150
แรงดันใช้งาน : Class 150
ขนาด (mm) : L = 508 , F = 109 , H max = 340
ขนาด : Inch = 6" , DN = 150 , mm = 168.3
Flanged pressure reducing valve (Globe type)
Certificate : UL Listed/ FM Approved
Standard : ANSI/ UL 1468
Connection : Flanged as ANSI B16.42
Pres. adjustment : 30 ~ 165 psi.
Pres. differential : Min 10 psi
Temperature : Water, max 82°C
W. pressure : Class 150/ class 300
Surface : FBE coating as AWWA C550
Body / cover : Ductile iron as A536, 65-45-12
Seat : Bronze as ASTM B62, C83600
Stem : Stainless steel
Others : Standard pilot control system
Model : V40
Available size
Model : V40-150G150
Working pressure : Class 150
Dimension (mm) : L = 508 , F = 109 , H max = 340
Size : Inch = 6" , DN = 150 , mm = 168.3
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: ZXC
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2