ลงชื่อเข้าใช้
อุปกรณ์มาพร้อมเครื่องดับเพลิงแบบหาบหาม Honda GX690
1.หัวดับเพลิง 1 หัว
2.พร้อมส่งส่งน้ำ 20 เมตร จำนวน 1 เส้น
3.ท่อทางดูด 6 เมตร
ชนิดเครื่องยนต์ 2 สูบ ,ชนิดเครื่องยนต์เบนซิน ระบายความร้อนด้วยอากาศ
ถังน้ำมันดีเบนซินบรรจุ 5 ลิตร
เครื่องยนต์ เบนซิน ฮอนด้า GX690
ชนิดกระบอกสูบ เหล็กหล่อ
กระบอกสูบ x ช่วงชัก 78 x 72 มม.
ปริมาตรกระบอกสูบ 688 ซม³
อัตราส่วนกำลังอัด 93:01:00
กำลังเครื่องยนต์แบบสุทธิ 16.5 กิโลวัตต์ (22.1 แรงม้า ที่ 3,600 รอบ/นาที)
แรงบิดสูงสุดแบบสุทธิ 48.3 นิวตัน-เมตร หรือ 4.93 กิโลกรัมเมตร ที่ 2,500 รอบ / นาที
ระบบจุดระเบิด ดิจิตอล ซีดีไอ
ระบบสตาร์ทเครื่องยนต์ ระบบสตาร์ทไฟฟ้า 12V
อัตราสิ้นเปลืองน้ำมันเชื่อเพลิง 6.7 ลิตร / ชั่วโมง ที่ 3,600 รอบ / นาที
ความจุน้ำมันเครื่อง 1.9 ลิตร
Model 4 Strokes
Cylinders Double Cylinders
Bore * Stroke 78 x 72(mm)
Output Power 27HP(20kW)
Fuel Type Gasoline 92# and above
Tank Capacity 7L
Fuel System Solenoid valve-carburetor-manual choke
Lubrication system Forced lubrication
Engine oil capacity 1.5L
Starter Hand/electric start (remote start can be installed)
Ignition method Transistor electronic ignition
Fuel consumption 7L/h
Total Weight 98 KGS
Pump Specification Single suction with double stage centrifugal pump
Inlet Diameter 3" (80mm)
Outlet Diameter 2.5"(65mm)
Number of outlets 1 or 2
Water diversion method Rotary vane vacuum pump water diversion
Suction time Less than 15s
Maximum suction depth 9m
Maximum Water Lift 145m
Rated Flow 520L/min
Rated Pressure 1.0Mpa
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: QWEQW
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2