ลงชื่อเข้าใช้
ข้อมูลทั่วไปของเครื่องยนต์เครื่องจักรก่อสร้าง Cummins 6BT5.9-C150
รุ่นเครื่องยนต์ : Cummins 6BT5.9-C150
ประเภท : 6 สูบในไลน์
ความจุ : 5.9 ลิตร
ขนาดกระบอกสูบ : 102*120 มม.
น้ำหนักแห้ง : 432 กก.
ขนาด (ยาว*กว้าง*สูง) : 1026*699*912 มม.
จุดศูนย์ถ่วงจากหน้าบล็อก : 391 มม.
จุดศูนย์ถ่วงเหนือเส้นศูนย์กลางเพลาข้อเหวี่ยง : 140 มม.
ข้อมูลทางเทคนิคของเครื่องยนต์เครื่องจักรก่อสร้าง Cummins 6BT5.9-C150
Aspiration : เทอร์โบชาร์จ
ระบบเชื้อเพลิง A Pump / RSV Governor Regulation 8%
ความจุน้ำหล่อเย็น-เครื่องยนต์ : เพียง 9.9 ลิตร
ความเร็วรอบเดินเบาขั้นต่ำ : 750 รอบต่อนาที
ความเร็วสูงสุด (โหลดพิกัด 10%) : 2700 รอบต่อนาที
อัตราการบีบอัด : 16.8:1
ความเร็วลูกสูบ
คำสั่งไล่ออก 1-5-3-6-2-4
General data of Cummins 6BT5.9-C150 Construction Machinery Engine
Engine Model : Cummins 6BT5.9-C150
Type : 6 cylinder in line
Displacement : 5.9 L
Bore*Stroke : 102*120 mm
Dry Weight : 432 kg
Dimension (L*W*H) : 1026*699*912 mm
Center of gravity from front face of block : 391 mm
Center of gravity above crankshaft centerline : 140 mm
Technical data of Cummins 6BT5.9-C150 Construction Machinery Engine
Aspiration : Turbocharged
Fuel System A Pump / RSV Governor Regulation 8%
Coolant capacity-engine : only 9.9 litre
Minimum Idle speed : 750 RPM
Maximum Speed (10% rated load) : 2700 RPM
Compression ratio : 16.8:1
Piston Speed
Firing Order 1-5-3-6-2-4
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: 414141
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2