ลงชื่อเข้าใช้
Grooved Y type strainer
ใบรับรอง : UL Listed
มาตรฐาน : UL Subject 321
หน้าจอ : เจาะรูมาตรฐาน
ที่นั่ง : เบาะนั่งแบบฝังสำหรับตั้งฉากหน้าจอ
การเชื่อมต่อ : เซาะร่องตามมาตรฐาน ISO 6182 / เซาะร่องตาม AWWA C606
อุณหภูมิ : 0 °C ถึง 100 °C
แรงดัน W. : PN 16/ 300 psi (2.07 Mpa)
พื้นผิว : เคลือบ FBE เป็น AWWA C550
ตัวเครื่อง : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12
ฝากระโปรงหน้า : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12
หน้าจอ : SS304 / SS316 (เจาะรู)
ปลั๊ก : เหล็กอ่อน / บรอนซ์
รุ่น : V26
ขนาดที่มีจำหน่าย
รุ่น : V26-300
หน้าจอ : Hole Dia. (mm.) = 6.3 , Free flow area = 64%
ความยาว L (มม.) : L = 762
ขนาด : Inch = 12" , DN = 300 , มม. = 323.8
Grooved Y type strainer
Certificate : UL Listed
Standard : UL Subject 321
Screen : Standard perforation
Seat : Recessed seat for screen alignment
Connection : Grooved as ISO 6182/ Grooved as AWWA C606
Temperature : 0°C to 100°C
W. pressure : PN 16/ 300 psi (2.07 Mpa)
Surface : FBE coating as AWWA C550
Body : Ductile iron as A536, 65-45-12
Bonnet : Ductile iron as A536, 65-45-12
Screen : SS304 / SS316 (Perforated)
Plug : Malleable iron / bronze
Model : V26
Available size
Model : V26-300
Screen : Hole Dia. (mm.) = 6.3 , Free flow area = 64%
Length L (mm) : L = 762
Size : Inch = 12" , DN = 300 , mm. = 323.8
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: 1441
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2