ลงชื่อเข้าใช้
6CTA8.3-G2 เครื่องยนต์ Silent Type Electric
รายละเอียดสินค้า
เครื่องกำเนิดไฟฟ้า รุ่น : KH-160GF
กำลังไฟสูงสุด : 200KVA
กำลังสแตนด์บาย : 220KVA
แรงดันไฟฟ้า : 380/220 (V)
พิกัดความถี่ : 50 (Hz)
ความเร็วสูงสุด : 1500 (RPM)
ตัวประกอบกำลัง : 0.80 (COS¢)
ยี่ห้อเครื่องยนต์ : Cummins
รุ่นเครื่องยนต์ : 6CTA8.3-G2
จำนวนกระบอกสูบ : 6
การจัดเรียงกระบอกสูบแนวตั้งใน Line
รอบ : 4 จังหวะ
ความใฝ่ฝัน : เทอร์โบชาร์จ&ชาร์จด้วยอากาศเย็น
ระบบเชื้อเพลิง : P7100 ปั๊ม GAC / BYC ASIMCO
ระยะชัก × ระยะชัก : 114*145 (มม.×มม.)
ความจุ(ลิตร) : 8.9
อัตราการบีบอัด : 16.6:01
ระบบทำความเย็น : ระบายความร้อนด้วยน้ำ
ความจุน้ำหล่อเย็น(L) : 11.1
วิธีการเริ่มต้น การสตาร์ทด้วยไฟฟ้า DC 24V
Product description
Gensets Model : KH-160GF
Prime Power : 200KVA
Standby Power : 220KVA
Rated Voltage : 380/220 (V)
Rated Frequency : 50 (Hz)
Rated Speed : 1500 (RPM)
Power Factor : 0.80 (COS¢)
ENGINE DATA
Engine brand : Cummins
Engine model : 6CTA8.3-G2
Number of Cylinders : 6
Cylinder arrangement Vertical in Line
Cycle : 4 stroke
Aspiration : Turbocharged&Charge air cooled
Fuel System : P7100 pump GAC / BYC ASIMCO
Bore×Stroke : 114*145 (mm×mm)
Displacement(Liter) : 8.9
Compression Ratio : 16.6:01
Cooling System : water cooling
Cooltant capacity(L) : 11.1
Starting Method DC 24V electrical starting
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: VCB
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2