ลงชื่อเข้าใช้
เครื่องสูบน้ำดับเพลิงแบบแยกส่วนแนวนอน
ใบรับรอง : UL Listed/ FM Approved
มาตรฐาน : NFPA20
Diesel drive : เครื่องยนต์คลาร์ก (UL+FM)/ NM
ตัวขับมอเตอร์ : WEG/ Top (UL)
ตัวควบคุม : Firetrol/ Tornatech/ Eaton (UL+FM)
การไหล : 500 ถึง 5000 gpm
Head : 40 ถึง 422 PSI
การประกอบปลอก : เหล็กหล่อ / เหล็กดัด / เหล็กหล่อ
ใบพัด : SS / บรอนซ์
เพลา : SS / SAE 1045 เหล็ก
ปลอกเพลา : SS / บรอนซ์
Bearing : เหล็ก ตามยี่ห้อ SKF
ตัวเรือน Bearing : เหล็กหล่อ
รุ่น : U01
ขนาดที่มีจำหน่าย
รุ่น : U01-1500
ประมาณ ความเร็วรอบต่อนาที : 3000
แรงดัน (psi) : Diesel drive = 40 - 285 , Motor drive = 50 - 205
ความจุ : gpm = 1500 , m3/h = 341
Horizontal split case fire pump
Certificate : UL Listed/ FM Approved
Standard : NFPA20
Diesel drive : Clarke engine (UL+FM)/ NM
Motor drive : WEG/ Top (UL)
Controller : Firetrol/ Tornatech/ Eaton (UL+FM)
Flow : 500 to 5000 gpm
Head : 40 to 422 PSI
Casing assembly : Cast iron / ductile iron / cast steel
Impeller : SS / bronze
Shaft : SS / SAE 1045 steel
Shaft sleeve : SS / bronze
Bearing : Steel as SKF brand
Bearing housing : Cast iron
Model : U01
Available Size
Model : U01-1500
Approx. speed rpm : 3000
Pressure (psi) : Diesel drive = 40 - 285 , Motor drive = 50 - 205
Capacity : gpm = 1500 , m3/h = 341
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: XCVXC
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2