ลงชื่อเข้าใช้
เช็ควาล์วสวิงร่อง
ใบรับรอง : UL Listed/ FM Approved
มาตรฐาน : EN 1074-3 UL 312/ AWWA C508
การเชื่อมต่อ : เซาะร่องตามมาตรฐาน ISO 6182 / เซาะร่องตาม AWWA C606
อุณหภูมิ : 0 °C ถึง 100 °C
แรงดัน W. : PN 16/ 300 psi (2.07 Mpa )
พื้นผิว : เคลือบ FBE เป็น AWWA C550
ตัวเครื่อง : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12
สลักบานพับ : AISI 420
Disc : SS304 + EPDM (2" ถึง 4")
Disc : เหล็กดัดเป็น A536, 65-45-12 + EPDM (5" ถึง 12")
แหวนรองนั่ง : บรอนซ์ตาม ASTM B62 C83600 / SS304
ปลั๊ก : เหล็กชุบกัลวาไนซ์ / บรอนซ์
รุ่น : V23
ขนาดที่มีจำหน่าย
รุ่น : V23-125
ปลั๊ก NPT (BSPT) : P1 = 1/2" , P2 = 1/2" , P3 = 1/2"
ความยาว L (มม.) : 248
ขนาด : Inch = 5" , DN = 125 , mm = 141.3
Grooved swing check valve
Certificate : UL Listed/ FM Approved
Standard : EN 1074-3 UL 312/ AWWA C508
Connection : Grooved as ISO 6182/ Grooved as AWWA C606
Temperature : 0°C to 100°C
W. pressure : PN 16/ 300 psi (2.07 Mpa )
Surface : FBE coating as AWWA C550
Body : Ductile iron as A536, 65-45-12
Hinge pin : AISI 420
Disc : SS304 + EPDM (2" to 4")
Disc : Ductile iron as A536, 65-45-12 + EPDM (5" to 12")
Seat ring : Bronze as ASTM B62 C83600 / SS304
Plug : Galvanized malleable iron / bronze
Model : V23
Available size
Model : V23-125
NPT (BSPT) plug : P1 = 1/2" , P2 = 1/2" , P3 = 1/2"
Length L (mm) : 248
Size : Inch = 5" , DN = 125 , mm = 141.3
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: XCVXCV
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2