ลงชื่อเข้าใช้
ระบายความร้อนด้วยน้ำ 4 สูบ 30.1kw K4100D
รุ่น K4100D
กำลังไฟพิกัด (kW/kVA) :30.1/37.63
เอาต์พุตสแตนด์บาย (kW/kVA) : 34.1/42.3
ประเภท : ระบายความร้อนด้วยน้ำ, อินไลน์, 4 จังหวะ, ไดเร็กอินเจคชั่น
ความเร็ว (รอบ/นาที) : 1500/1800
เบื่อ*จังหวะ(มม.) : 4-100*125
ระยะการเคลื่อนตัวของลูกสูบ (L) : 3.61
อัตราส่วนแรงดัน : 19:1
ลำดับการยิง : 1-3-4-2
ประเภทอากาศเข้า : ธรรมชาติ
ปริมาณการใช้เชื้อเพลิง(g/kw/.h) : ≦231
ปริมาณการใช้น้ำมัน(g/kw.h) : 2.04
อุณหภูมิไอเสีย (℃) : ≦540
การหมุนเพลาข้อเหวี่ยง : Inverse Hour (หันหน้าออกทางกำลังส่ง)
ประเภทคูลลิ่ง : บังคับน้ำหล่อเย็น
ชนิดหล่อลื่น : ชนิดผสมแรงดันและน้ำกระเซ็น
ประเภทการเริ่มต้น : การสตาร์ทด้วยไฟฟ้า
Water cooled 4 cylinder 30.1kw K4100D
Model K4100D
Rated power(kW/kVA) : 30.1/37.63
Standby Output (kW/kVA) : 34.1/42.3
Type : water-cooled, inline, 4-stroke,direct injection
Speed (r/min) : 1500/1800
Bore*Stroke(mm) : 4-100*125
Total Displacement of Piston(L) : 3.61
Pressure Ratio : 19:1
Firing Order : 1-3-4-2
Air Intake Type : Natural
Fuel Consumption(g/kw/.h) : ≦231
Oil Consumption(g/kw.h) : 2.04
Exhaust Temperature(℃) : ≦540
Crankshaft Rotating : Inverse Hour (Facing the power output end)
Cooling Type : Forced Water Cooling
Lubricating Type : Compound type with pressure and splash
Starting Type : Electrict starting
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: XCVXC
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2