ลงชื่อเข้าใช้
รุ่น : KTA19-M3 (640 แรงม้า)
ประเภท : 6 สูบแถวเรียง 4 จังหวะ
ความจุ : 19 ลิตร
เจาะ * จังหวะ: 159 * 159
น้ำหนักสุทธิ (พร้อมมู่เล่ & อัลเทอร์เนเตอร์) : 2251 กก.
ขนาดโดยรวม : 1666 มม. * 874 มม. * 1377 มม.
เครื่องยนต์หมายเลขการกำหนดค่า: D193080MX02
พิกัดกำลัง/ความเร็ว : 477 kW/640HP
ความเร็วที่กำหนด : 1800 รอบต่อนาที
แรงบิดสูงสุด/ความเร็ว : 2830 นิวตันเมตร @ 1400 รอบต่อนาที
ความเร็วรอบเดินเบาต่ำ : 650±25 รอบต่อนาที
ความเร็วรอบเดินเบาสูง : 1815 - 2016 รอบต่อนาที
อัตราสิ้นเปลืองเชื้อเพลิง (ความเร็วในการวิ่ง) : 119.9 ลิตร/ชม.
การรับรอง : ใบรับรอง CCS/IMO
ระบบจ่ายน้ำมันเชื้อเพลิง : Cummins Pressure Time (ปั๊ม PT)
ระบบสตาร์ท : สตาร์ทด้วยไฟฟ้า (24V)
ประเภทผู้ว่าราชการ : การควบคุมเครื่องกล
Cummins Marine KTA19-M3 (640HP) เครื่องยนต์ขับเคลื่อนทางทะเล
Model : KTA19-M3 (640HP)
Type : 6 Cylinders in Line, 4 strokes
Displacement : 19 L.
Bore * Stroke: 159 * 159
Net Weight (with flywheel & alternator) : 2251 kg.
Overall Dimension : 1666 mm * 874 mm * 1377 mm.
Engine Configuration No.: D193080MX02
Rated Power/Speed : 477 kW/640HP
Rated Speed : 1800 rpm.
Max Torque/Speed : 2830 N.m @ 1400 rpm.
Low Idle Speed : 650±25 rpm.
High Idle Speed : 1815 - 2016 rpm.
Fuel Consumption (Running Speed) : 119.9 L/hr.
Certification : CCS/IMO Certificates
Fuel System : Cummins Pressure Time (PT Pump)
Starting System : Electrical Start (24V)
Governor Type : Mechanical Control
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: VXCVXC
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2