ลงชื่อเข้าใช้
Cummins Marine Engine KTA19-M550
คัมมินส์ มารีน KTA19-M550
รุ่น : KTA19-M550
ประเภท : 6 สูบแถวเรียง 4 จังหวะ
ความจุ : 19 ลิตร
เจาะ * จังหวะ: 159 * 159
น้ำหนักสุทธิ (พร้อมมู่เล่ & อัลเทอร์เนเตอร์) : 1906 กก.
ขนาดโดยรวม : 1666 มม. * 874 มม. * 1377 มม.
หมายเลขการกำหนดค่าเครื่องยนต์: D192064MX02
พิกัดกำลัง/ความเร็ว : 410 kW/500HP
ความเร็วสูงสุด : 2100 rpm.
แรงบิดสูงสุด/ความเร็ว : 2050 นิวตันเมตร @ 1500 รอบต่อนาที
ความเร็วรอบเดินเบาต่ำ : 675 - 775 รอบต่อนาที
ความเร็วรอบเดินเบาสูง : 2289 - 2475 รอบต่อนาที
อัตราสิ้นเปลืองเชื้อเพลิง (ความเร็วในการวิ่ง) : 103 ลิตร/ชม.
การรับรอง : ใบรับรอง CCS/IMO
ระบบจ่ายน้ำมันเชื้อเพลิง : Cummins Pressure Time (ปั๊ม PT)
ระบบสตาร์ท : สตาร์ทด้วยไฟฟ้า (24V)
ประเภทผู้ว่าราชการ : การควบคุมเครื่องกล
Model : KTA19-M550
Type : 6 Cylinders in Line, 4 strokes
Displacement : 19 L.
Bore * Stroke: 159 * 159
Net Weight (with flywheel & alternator) : 1906 kg.
Overall Dimension : 1666 mm * 874 mm * 1377 mm.
Engine Configuration No.: D192064MX02
Rated Power/Speed : 410 kW/500HP
Rated Speed : 2100 rpm.
Max Torque/Speed : 2050 N.m @ 1500 rpm.
Low Idle Speed : 675 - 775 rpm.
High Idle Speed : 2289 - 2475 rpm.
Fuel Consumption (Running Speed) : 103 L/hr.
Certification : CCS/IMO Certificates
Fuel System : Cummins Pressure Time (PT Pump)
Starting System : Electrical Start (24V)
Governor Type : Mechanical Control
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เจช้อปดีแอล เลขที่บัญชี 119-347-595-3 โปรติดต่อฝ่ายขาย 061-5597151 ก่อนการโอน |
|
|
หมายเลขอ้างอิง: XCVXC
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve
2